515614
Sov gott [Elektronisk resurs] : avslappning för djup sömn.
Sov gott [Elektronisk resurs] : avslappning för djup sömn.
Av: Gyllensvan, Camilla
Utgivningsår: 2018.
Språk: Svenska
Medietyp: E-ljudbok
Förlag: Mindboozt PublicationsElib [distributör]
ISBN: 978-91-88739-15-5 91-88739-15-5
Anmärkning:
E-ljudbok (strömmande)
Titel från e-ljudbok.
Inläsare: Camilla Gyllensvan.
Ljud
Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna
Innehållsbeskrivning
Lugn och rogivande sömn- Fri från oro Den här meditationen kommer hjälpa dig att slappna av och att komma ner i varv. Du kommer till ro och kan somna lättare. Du kan även lyssna till den om du vaknar på natten och har svårt att somna om. Den här meditationen kan användas av alla som har svårt att sova eller om du vill slappna av och släppa spänningar när du känner att du behöver komma ner i varv. Det kan vara svårt att somna ibland när man har många tankar i huvudet. Det kan vara minnen eller framtidsplanering, oro eller ältande. Med hjälp av de stärkande affiramationerna i denna meditation kommer du uppleva att du sover bättre och att du klarar av vardagens utmaningar på ett mer fokuserat och lätt sätt Du kan lyssna på den här filen i samband med att du ska sova, du kan med fördel lyssna på den varje gång du ska sova, desto fler gånger du lyssnar på denna meditation desto lättare kommer du att somna. Du kan med fördel kombinera denna med någon annan av Mindful meditations seriens ljudfiler. Att i perioder ha svårt att sova råkar de allra flesta ut för någon gångi livet och det kan bero på flera olika anledningar. Den här meditationen har som fokus i att slappna av och att stilla dina tankar så du kan bli iugn och sova hela natten. Med varsam guidning får du börja med att slappna av och bli lugn i kroppen för att göra din sömn lugn och rofull. I kombination med stärkande affirmationer kommer du kunna släppa ev oro som kan störa din sömn. Den kan med fördel kombinerad med andra program som tex andningsankret eler kroppskanning för att snabbt komma ner i varv. Långvariga sömnproblem kan behövas utredas av läkare och den här meditation är ett kompliment till ev behandling. Camilla Gyllensvan är Internationellt certifierad Mental Coach och NLP Trainer via ICNLP./Innehållsbeskrivning från Elib.

Andra titlar av samma författare

513458
Av: Gyllensvan, Camilla
513466
Av: Gyllensvan, Camilla
513459
Av: Gyllensvan, Camilla
515474
Av: Gyllensvan, Camilla
515616
Av: Gyllensvan, Camilla
515611
Av: Gyllensvan, Camilla
516498
Av: Gyllensvan, Camilla

Liknande titlar

513475
Av: Molander, Lina
513748
Av: Lindblom, Helena
349836
Av: Ankarberg, Doris
349840
Av: Randewåg, Marita
348689
Av: Bronsberg, Barbro
340152
Av: Bronsberg, Barbro
341664
Av: Bergstad, Johan
397418
397039
397041
382383
Av: Bergstad, Johan
349851
Av: Bronsberg, Barbro
471373
Av: Holt Arnsberg, Trine
471374
Av: Holt Arnsberg, Trine
471375
Av: Holt Arnsberg, Trine
471376
Av: Holt Arnsberg, Trine
471377
Av: Holt Arnsberg, Trine

Språk

Taggar

    

   

  • Besöksadress
  • Västra Esplanaden 7
  • 352 31 Växjö
  • Postadress
  • Box 1202
  • 351 12 Växjö
  • Organisationsnummer
  • 212000-0662
  • Bankgiro
  • 5006-0961