453400
Somna om [Elektronisk resurs]
Omslagsbild
Av: Gyllensvan, Camilla
Utgivningsår: 2018
Språk: Svenska
Medietyp: E-ljudbok
Förlag: MindbooztElibdistributör
ISBN: 978-91-88739-60-5 91-88739-60-0
Anmärkning:
E-ljudbok (strömmande)
Titel från e-ljudbok
Ljud
Markerad betygsstjärna Markerad betygsstjärna Markerad betygsstjärna Markerad betygsstjärna Markerad betygsstjärna Markerad betygsstjärna Markerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna Omarkerad betygsstjärna
Antal reservationer: 0
Innehållsbeskrivning
Genom att lyssna på den här inspelningen underlättar du insomningen och speciellt om du har vaknat upp under natten. Under perioder kan vi ibland känna att det kan vara svårt att somna om, speciellt om vi har svårt att somna från början eller om vi har många tankar. Den här meditationen och träningen hjälper dig somna om efter att du har vaknat upp genom att få ditt sinne att koppla av och din kropp att bli avslappnad. Den här träningen kan hjälpa dig att släppa och lugna dina tankar och återgå till ett lugnt, avslappnat tillstånd och somna om. När vi stillar våra tankar och släpper inre oro, stress och tankar som håller oss vakna kan vi ibland ha svår att somna eller gör att vi har lätt vakna upp under natten. Om du upplever att du vaknar upp efter att du somnat på kvällen så kan du med fördel lyssna till den här inspelningen. Den är speciellt anpassad för att kunna användas som hjälp att somna om under natten eller om du har svårt att somna. Skulle du vakna upp efter att du lyssnat på den här inspelningen kan du lyssna på den igen, När du lyssnar till den här mentala träningen regelbundet kommer du uppleva att du har lättare att somna om allteftersom du lyssnar till den här träningen och att du kommer snabbare somna om. Att ha svårt att sova, att somna eller att vara vaken under natten är ett vanligt problem. Genom att träna på att slappna av och stilla dina tankar kan du hjälpa dig själv att lättare återgå till normala sömnmönster. Du kan med fördel lyssna till det här programmet i 21 dagar. Och efter det närhelst du behöver, du kan med fördel kombinera denna text med annan avslappning tex landa i kroppen, andningsankare eller kroppskanning under dagen för att snabbt kunna slappna av. Långvariga sömnproblem skall alltid utredas av läkare och den här inspelningen är ett komplement och hjälpmedel till att bryta destruktiva sömnmönster./Innehållsbeskrivning från Elib

Andra titlar av samma författare

428341
Av: Gyllensvan, Camilla
428342
Av: Gyllensvan, Camilla
429865
Av: Gyllensvan, Camilla
444081
Av: Gyllensvan, Camilla
441890
Av: Gyllensvan, Camilla
449039
Av: Gyllensvan, Camilla
462785
Av: Gyllensvan, Camilla
473762
Av: Gyllensvan, Camilla
473968
Av: Gyllensvan, Camilla
449037
Av: Gyllensvan, Camilla
438363
Av: Gyllensvan, Camilla
465442
Av: Gyllensvan, Camilla
449038
Av: Gyllensvan, Camilla
428344
Av: Gyllensvan, Camilla
443934
Av: Gyllensvan, Camilla
439563
Av: Gyllensvan, Camilla
473761
Av: Gyllensvan, Camilla
455715
Av: Gyllensvan, Camilla

Liknande titlar

400858
Av: Enhager, Tomas
423185
Av: Eriksson, Anna
421850
Av: Eriksson, Anna
428343
Av: Gyllensvan, Camila
462785
Av: Gyllensvan, Camilla
449037
Av: Gyllensvan, Camilla
428344
Av: Gyllensvan, Camilla

Språk

Mer om titeln

Loading...

Om författaren

Loading...

Fulltext

Loading...

Taggar

    

   

  • Besöksadress
  • Västra Esplanaden 7
  • 352 31 Växjö
  • Postadress
  • Box 1202
  • 351 12 Växjö
  • Organisationsnummer
  • 212000-0662
  • Bankgiro
  • 5006-0961